A táncoslábú kilométerfaló

Leblanc Gergely Mini-története - forrás: Operaház

Nagyon szereti az autókat és kedveli a vezetést Leblanc Gergely, az Opera 2016/17-es évadának Étoile-ja, így azonnal igent mondott akkor, amikor a MINI Magyarország megkereste, hogy legyen a márka egyik nagykövete.

A cikk eredetileg az Opera Magazinban jelent meg.

Ez év elején hozták nyilvánosságra, hogy a MINI képviseletére magyarországi nagyköveteket választottak, köztük a Magyar Nemzeti Balett egyik első magántáncosát is. „A BMW Group Magyarország és az Opera már két éve aktív és sikeres kapcsolatot ápol, ezért a MINI-nél úgy éreztük, hogy egy karrierje felívelő szakaszában lévő, ifjú tehetség kiválóan illeszkedne az elképzeléseinkhez. Így esett Leblanc Gergelyre a választásunk“ – válaszolta Salgó András, a BMW vállalati kommunikációs vezetője arra a kérdésünkre, hogy miért az Opera művésze lett az egyik kiemelt.

Leblanc Gergely mellett Nagy Ervin színművészt, Szabó Gabriella háromszoros olimpiai aranyérmes kajakozót, Zoób Kati divattervezőt és Jókuti Andrást, a Világevő blog szerzőjét kérték fel annak apropóján, hogy idén februárban bevezették a brit márka első prémium kompakt szabadidő-autóját, az új MINI Countrymant. „Az új modellel további célcsoportok felé szeretnénk nyitni, a brand újrapozícionálásának pedig fontos része, hogy melyek azok a területek, ahol inspirációt, új ötleteket, friss energiákat adhat és kaphat. Így ennek megfelelően lett a divat, a művészet, a sport és a gasztronómia az a kör, amelynek a márkanagykövetek hiteles képviselői“ – magyarázta Salgó András.

„Nagyon szeretem az autókat, és imádok vezetni, ezért amikor megkerestek, nem is kellett gondolkodnom, azonnal tudtam, hogy igen a válasz a megtisztelő felkérésre – mesélte Leblanc Gergely, aki azt is elárulta, hogy miközben a BMW-k régóta közel álltak hozzá, ezt a típust korábban nem igazán ismerte. – Az első komolyabb találkozás nagyon erőteljes hatást gyakorolt rám, és akkor is ezt mondanám, ha nem fűznének szorosabb szálak a céghez. Már az első beszálláskor megcsapott az új autó semmihez sem fogható, fantasztikus illata, és rögtön szembetűnt a kivitelezés magas minősége – elevenítette fel a művész a használatra megkapott Clubman Cooper SD-hez kapcsolódó emlékeit. – Vele járok dolgozni, és a kilométerórát is gyorsan pörgetem“ – mesélte, majd azt is elmondta, hogy mindent megtalált ebben az új modellben, ami számára egy autóban fontos: a megfelelő lóerőt, a nagy motort, a jó gyorsulási képességet, és az olyan extrákat, mint az automata váltó, a tempomat vagy az automata klíma, vagyis amik számára igazán élvezetessé teszik az irányítást. „Annyi mindent tud ez a gépkocsi, hogy szinte már helyettem vezet“ – tette hozzá nevetve. A balettművész azt is fontosnak tartotta kiemelni, hogy a telefonját játszi könnyedséggel össze tudja kapcsolni az autóval, így vezetés közben is tud hívásokat bonyolítani, zenét hallgatni, SMS-t küldeni:

„Ez a jármű valóban felhasználóbarát és egy olyan életérzést sugall, ami közel áll hozzám.“

Az is elhangzott, hogy Leblanc Gergelyék feladatai közé tartozik a közös eseményeken való részvétel, illetve az autó rendszeres használatának, a mindennapi életben betöltött szerepének megjelenítése is. „Az Opera nemcsak intézmény, hanem márkanév is, tehát az elmúlt években már reprezentáltam egy brandet, de ezen kívül és a MINI előtt soha semmilyen cégnek nem voltam az arca – mondta el az első magántáncos, aki szerint ez a megbízatása túlmutat egy egyszerű képviseleten: – A BMW és az Opera két erős, tradicionális védjegy, amelynek együttműködése a színvonal emelését segíti. Ezen belül a MINI és a táncművészet összekapcsolása egyfajtafiatalosságot sugall. Ezek az értékek kölcsönösen erősítik egymást.“

A cég a történetmesélős kampánnyal, az „Add Stories – Mondd el, mi a Te történeted?“ akcióval azt szeretné elérni, hogy a brand és annak különleges világa, valamint az autók stílusa itthon is közel kerüljön az emberekhez. „Célunk, hogy időről időre a nagyköveteink által valamilyen plusz értéket, sztorit, élményt társíthassunk a MINI-hez“ – ezt Oros Attila márkavezető mondta el a sajtótájékoztató alkalmával. Cikkünk írása idején még zajlott a pontos koncepció kidolgozása, így Leblanc Gergely sztoriját az elkövetkező hónapok során bontják majd ki. Erről egyelőre korai lett volna részleteket elárulni, de mindenképpen érdemes lesz követni és figyelemmel kísérni az egyre gyorsuló eseményeket, nehogy elszáguldjanak mellettünk…

Nicsak, ki reklámoz!