Harmadszor is Magyar Brand lett a Fonó

Táncház a Fonóban

A Fonó Budai Zeneház 2019-ben ismét elnyerte a Magyar Brands díjat, Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában. A Magyar Brands program olyan magyar vonatkozású márkákat díjaz tizedik éve, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői hazánkban – és közülük nagyon sokan, így a Fonó – hazánkon kívül is. A Program kiválasztási folyamata rendkívül összetett: pénzügyi adatok, valamint fogyasztók és független szakértők értékítélete alapján választják ki a díjazottakat. A Fonót eddig 2015-ben, majd 2018-ban díjazta a Magyar Brands program, 2019-ben harmadik alkalommal kapták meg a rangos elismerést.

A Magyar Brands Szakértői Bizottsága három alap szempontot értékel a jelölt márkák esetében: az identitás, mely a márka kötődését jelenti az országhoz; a reputáció, ami a márka elismertségét figyeli a fogyasztók körében; a márkaépítés szempont pedig a legjobb hazai márkaépítési gyakorlatokat vizsgálja. A „Kiváló Fogyasztói Márka” esetében a három kiválasztási szempont bővül még a tradíció, az ismertség és a kedveltség szempontjaival.

A Fonó nemcsak mint kulturális tér, koncert- és táncházi helyszín, több fesztivál, így a Budapest Folk Fest és a Héttorony Fesztivál szervezője, hanem mint az ország és a regió első számú nép- és világzenei WOMEX Top Label kiadója is beírta magát a köztudatba. Az idén huszonnégy éve működő, Prima Primissima és Magyar Örökség díjas Fonó igazgatója, Horváth László elmondta:

„… folyamatosan figyelemmel követjük a zenei piacot, kutatjuk az autentikusat és a népszerűt, nyitott szemmel járunk, hogy kiszúrjuk a jövő tehetségeit, mindemellett figyelmet fordítunk a dolgok üzleti oldalára is. Immár huszonnégy éve tartunk ki az elveink mellett, és jó érezni, hogy mások is felismerik, hogy létezik egy értékcentrikus, a magyar zene mélységeit és távlatait kutató történet itt, a Fonóban.” (Pesti Műsor 2019/11)

Ide kapcsolódik:
A város legjobb táncházai és nemzetközileg elismert művészek a Fonóban

A Magyar Brands Fogyasztói Kategória rangos zsűrije:

Barna Tamás (Republic Group) Dr. Bauer András (Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Tanszék), Becker György (Becker Bear Consulting), Dr. Bendzsel Miklós (Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala), Fekete Zoltán (Magyar Márkaszövetség), Fischer András (Médiaunió), Gosztonyi Csaba (Carbon Group Communication), Hermann Zsuzsanna (Trade Magazin), Incze Kinga (Mrs. White Media Consulting), dr. Kozák Ákos (GfK Hungária Kft.), Lakatos Zsófia (Magyar PR Szövetség), Mezriczky László (Ispiro Consulting), Dr. Nagy Bálint (IBS Nemzetközi Üzleti Főiskola), Dr. Simon András (Budapesti Metropolitan Egyetem), Vágvölgyi Mihály (DeepInsight), Dr. Vass László (Budapesti Metropolitan Egyetem)