Flavia Coelho, a brazil származású, de Párizsban élő énekesnő eredeti hazája zenei gyökereit, például a szambát és a bossa novát keresztezi reggae-vel, valamint modernebb karibi és latin hatásokkal. Hűséges producerével párban Magyarországon is megmutatja, milyen egy tipikus jamaicai soundsystem buli, napfényes zenét varázsolva a télbe. December 16-án érkezik a Müpába.
Klasszikus bohém család gyermeke. Édesanyja az utazó kabarék világában volt sminkes és fodrász. Az énekesnőt már gyermekként beszippantotta ez a világ, míg édesapja népzenét gyűjtött Brazília északkeleti részén. Ezek után nem is meglepő, hogy már fiatalon, tizennégy éves korában ő is tagja lett egy utazó varietétársulatnak, így jutott el Franciaországba, ahol szerelmes lett Párizsba, és ma már úgy beszél erről a találkozásról, hogy ez a város újjászületésének helyszíne. Itt ismerkedett meg Victor Vagh producerrel, és a vele közös munka indította be zenei karrierjét — kettejüket láthatjuk majd a Müpa színpadán is.
A Rio de Janeiró-i születésű Flavia két nagy zenei irányzat hatását keresztezi. Az otthonról hozott brazil zenei stílusokat: a szambát, a bossa novát, a forró vagy éppen a modernebb baile funkot oltja be jamaicai, karibi és egyéb latin műfajokkal. A reggae és dancehall — no meg annak minden árnyalata, élen a ragamuffinnal — szervesen épül össze dalaiban a brazil elemekkel. Nem is érzékelhető a stílusok társítása, mintha az egyik világ a másikból hajtana ki, és érne vissza önmagába. Eddig négy lemezt adott ki, debütáló albumának címe egyértelműsíti is, hogy mivel van dolgunk: Bossa Muffin. DNA című 2019-es legutóbbi, negyedik albumán a napfényes zene és lelke kiéneklése mellett visszatér gyökereihez is, és a brazil valóságot is felvillantja a korrupcióval, a homofóbiával és a rasszizmussal.
Jelenleg ötödik albumán dolgozik, mostani turnéján pedig a jamaicai soundsystemek világát mutatja meg. A soundsystemek afféle utazó bulikként terjedtek el a karibi országban, ahol teherautók platójára tekintélyes hangfalakat pakoltak, egy DJ nyomta a zenei alapot, a sokszor nagyon hasonló riddimeket, egy énekes vagy MC pedig ráénekelt vagy rábeszélt, „toastolt” minderre, és máris kész volt az élő zenét, a DJ-zést és a koncertélményt egyesítő recept. Ilyen módon hallhatjuk majd a párost a budapesti koncertjén is, ahol az előző három album anyaga mellett a roots reggae-től a cumbián át az elektronikus hangzásokig terjed majd a skála. Aki dolgozott már Tony Allen afrobeat-dobos legendával és Cheikh Lô énekessel, ráadásul olyan életművet épít, amely hangulatában Manu Chao világával is rokon, azt látni kell ebben a különleges felállásban.