Jevgenyij Koroljov 2007-ben rögzítette Händel zongorára írott szvitjeit, ám a felvételt ismét piacra dobta a Profil Kiadó. A feljavított hangzás és az orosz mester teljesen egyedi hozzáállása kifejezetten kellemes perceket szerezhet a stressz elűzésében.
Jevgenyij Koroljov 2007-es, négy Händel-szvitet tartalmazó lemeze általában pozitív benyomást kelt. A HWV 437-es d-moll szvitben a zongorista ízléssel díszíti az ismétléseket, de kerek frazeálása és „ujj-legatója” az Allemande-ban eseménytelenül nyugodtnak hangzik, ha más szólisták vitalitásával és változatos artikulációjával hasonlítjuk össze.
Másrészt Koroljov megvadul a d-moll HWV 428 improvizatív Prelúdiumában, és meggyőzően változtatja az egyensúlyi pontokat és a hangsúlyokat az Air és az Öt variációban. A zongorista tempóváltásai és a csendek ügyes időzítése pedig üde színfoltokat ad a záró Prestóhoz.
Míg más zongoristáknál a g-moll szvit híres Passacaille-jének lendületes kezelése nagyobb dinamikát kölcsönöz, egyes hallgatók talán jobban kedvelik a Koroljov lassabb tempóit és szélesebb dinamikai kontrasztjait jellemző nagyszerűséget. A G-dúr szvitet egészen könnyedebb hangvételűvé teszi, az Allegro játékos lefelé ívelő skáláitól és a lantosan könnyed Courante-tól a szellemesen elküldött Prestóig és a Menuetto kemény ritmusáig.
Jó, hogy ez a lemez újra elérhető a Profil katalógusában.