Az összegért mindössze annyit kell tenni, hogy a jelentkező 24 óra alatt végignézi a sorozat utolsó évadának összes részét, illetve az első mozifilmet, közben pedig közvetíti az élményeit a közösségi média oldalakon.
A Titanic elsüllyedésének idején játszódó brit sorozat hat évad és egy film után ismét a mozikba várja a nézőket. A Crawley család és otthonuk, a Downton Abbey (a valóságban a Highclere kastélynál forgattak) életét bemutató széria már a kezdetektől hatalmas rajongótábort gyűjtött magának. A nemesi család és személyzetének kalandjai különösen a tengerentúlon voltak népszerűek olyan híres rajongókkal, mint Michelle Obama. Nem véletlen, hogy most is az amerikai rajongókra építenek. A Choice Mutual biztosítótársaság 1000 dollárt ajánl fel annak a 18. évét betöltött amerikai állampolgárnak, aki az új film premierje előtt, május 20-án egyszerre végignézi a teljes 6. évadot és az első filmet.
Az előző mozifilmben azt izgulhattuk végig, ahogy a királyi pár ellátogatott a kastélyba, illetve a személyzet és lakók felkészülnek a fogadásukra. Az új egészestés történetben az özvegy grófné titokzatos múltjára derül fény, amikor az előzetes alapján Franciaországba ruccannak ki a szereplők. Eközben a kastélyt filmesek szállják meg egy forgatás miatt.
A bemutató kapcsán keresik a legnagyobb Downton-rajongókat. A jelentkezési lap szerint olyanok pályázatát várják, akik „ismernek minden egyes szereplőt és történetszálat és már ki is találták, hogy ünneplik az új rész megjelenését valami különlegességgel.”
Annak, akit kiválasztanak, 24 óra áll majd rendelkezésére, hogy ledarálja a hatodik évad nyolc részét (egyenként körülbelül egyórásak) és a karácsonyi különkiadást, valamint a 2019-es Downton Abbey filmet. Közben pedig lelkesen tudósít is az egészről a közösségi média oldalain. A 24 óra leteltével aztán megkapja az 1000 dollárt.
A jelentkezési határidő április 12., addig kell kitölteni ezt a jelentkezési lapot. A szerencsés kiválasztottat a határidő után 14 napon belül értesítik. A felhívásban figyelmeztetnek, hogy csak igazán hardcore rajongók próbálkozzanak, akik valóban annyira együtt lélegeznek a Crawley családdal és személyzetükkel, hogy szinte otthonuknak tekintik a kastélyt. Mivel a pályázat amerikaiaknak szól, a magyar rajongók abban reménykedhetnek, hogy egy hazai biztosítótársaság hasonló elhivatottságot mutat a szórakozásuk iránt.
(via apartmenttherapy.com)