A céginformáció a vállalkozások életében igazi kincsnek számít. Ez alapján lehet elemezni a versenytársakat, a partnereket, a beszállítókat, valamint tisztában lehetünk az aktuális gazdasági és piaci változások hatásaival. Jobb és biztosabb alapokkal rendelkező döntéseket hozhatunk az üzleti életben, ezért is fontos, hogy akár 5-8 éves adatokhoz is hozzáférjünk.
Az információ és az idő hatalom
Ez egy általános igazság, ami kifejezetten érezteti a jelentőségét az üzleti életben. A Credit Online céginformációs szolgáltatásának köszönhetően hazánkban egyedülálló módon sokkal több információhoz juthatunk hozzá. Ez hogyan lehetséges? A válasz nagyon egyszerű: az általános 5 év helyett akár már 8 évre visszamenőleg is megvizsgálhatjuk egy adott vállalkozás teljesítményét.
Ez elsőre nem tűnik hatalmas különbségnek, pedig a gyakorlatban hatalmas jelentősége van. Ennek köszönhetően sokkal biztosabb döntéseket hozhatunk például, ha egy új beszállítóról vagy partnerről van szó. Abból még soha semmilyen problémája nem volt egy cégnek, ha több információ állt rendelkezésére, mint azt szükségesnek vélte.
Ezzel sokkal alaposabb elemzések végezhetőek akár a versenytársakról, egy adott piac szereplőiről, valamint a régebbi szereplőkről is. Évről évre végignézhetjük a pénzügyi adatváltozásokat, mindezt vizuális, grafikonos megjelenítés segítségével, hogy még gyorsabb legyen az információ feldolgozása.
Miért hasznos a minél nagyobb időintervallum?
Ez a funkció, a 8 éves elemzés leginkább azok számára lesz hasznos, akik szeretnének minél több információt, pénzügyi adatot, eredményt beszerezni egy cég működésével kapcsolatban. Minél nagyobb az időintervallum, annál több következtetést lehet levonni a vállalkozás teljesítményéről.
Láthatjuk, hogy egy adott gazdasági helyzetre, változásra hogyan reagáltak évekkel ezelőtt, mennyire gyorsan fejlődnek, vagy éppen a visszaeséseket mennyire hatékonyan kezelték. Ez alapján sokkal jobban tudunk pozicionálni a saját piacunkon, valóban a megfelelő partnerekkel és beszállítókkal dolgozhatunk együtt, valamint azt is tudni fogjuk, hogy ki az igazi versenytársunk hosszú távon.
A hatékony kommunikáció alapja az információ
Ha éppen tárgyalásban állunk több partnerrel, beszállítóval, vagy éppen egy sürgős üzleti döntést kell meghozni, amire a versenytársaink teljesítménye is hatással lehet/van, akkor a céginformációk beszerzése igazi kulcspont lehet. Ezért is fontos, hogy a megfelelő platformot használjuk ezek kezelésére, mivel nemcsak az információ mennyisége lehet kulcsfontosságú, hanem az idő is, hogy milyen gyorsan tudjuk elérni a kívánt adatokat.
Szerencsére ma már igazi minőségi megoldások közül válogathatunk, amelyek egyrészt fogyasztható formában közlik velünk az információkat, másrészt akár 8 évre visszamenőleg is láthatunk minden teljesítményt.