Hét és fél év után távozik a Müpa értékesítési és marketingigazgatója. Dr. Egri Gábor munkaviszonya saját kezdeményezésére közös megegyezéssel szűnik meg. Feladatait Récsán Gábor veszi át megbízott értékesítési és marketingigazgatóként, aki hét éve erősíti a Müpa csapatát, és korábban, mint az intézmény marketingvezetője számos reklámszakmai díjat kiérdemlő kampányért felelt.
Egri Gábor marketing-kommunikációs szakközgazdász és jogász végzettségű szakember 2013 óta volt a Müpa értékesítési és marketingigazgatója, korábban kommunikációs tanácsadója.
A Müpa márkájának hazai és nemzetközi építése mellett több fesztivál, esemény és új szolgáltatás bevezetésén dolgozott, megbízása alatt érdemelte ki a Müpa az előkelő 7. helyet a Forbes legmenőbb márkákat felsorakoztató listáján.
A szakember 2008 és 2012 között a Londoni Magyar Kulturális Központ vezető zenei tanácsadójaként és producereként felelt a kulturális központ zenei programstratégiájának összeállításért, 2000 és 2005 között a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének főtitkára volt, 1994 és 2013 között kommunikációs tanácsadóként számos hazai és brit kulturális projekt megvalósításában vett részt.
„Elhivatott és szuper csapattal dolgozhattam együtt az elmúlt hét és fél évben: az elkötelezett nézői bázis megerősítése, a digitális transzformáció irányítása, a tartalomgyártás alapjainak lerakása, stratégiai partnerségek kiépítése, a márkastratégia és arculatépítések irányítása hatalmas szakmai és személyes kihívás és siker volt. Ezt a lehetőséget ezúton is köszönöm az intézmény vezetőségének!” – mondja Egri Gábor.