2018 őszén ismét New Yorkban járt az In Medias Brass Junior Prima díjas rézfúvós kvintett. Három nap alatt hat koncertet adtak, turnéjuk elsődleges célja a 20. századi és kortárs magyar rézfúvós kamarazene bemutatása volt a Juilliard Egyetemen.
Első amerikai turnéjukon, 2013-ban három koncertet adtak New Yorkban, majd megnyerték a Tennessee állambeli Knoxville-ben megrendezett Calvin Smith rézfúvós kamarazene versenyt. Idén, 2018 novemberében Eric Ewazen, amerikai zeneszerző és egyetemi tanár meghívására három előadást tartottak a New York-i Juilliard Egyetemen, bemutatva a 20. századi és kortárs magyar rézfúvós kamarazene kialakulását és fejlődését.
Az előadás az egyik legkorábbi magyar rézfúvós kamaradarab, Petrovics Emil 1953-ban komponált Cassazione című művével kezdődött.
Az 1960-70-es éveket bemutatva szó esett a legfontosabb együttesekről, valamint Szabó László rézfúvós kamarazene tanárról, aki növendékeivel számos magyar zeneszerzőt inspirált a magyar rézfúvós kamarazene repertoárjának megalkotására, többek között Szokolay Sándort, akitől az 1983-as Három tréfás miniatűr hangzott el.
A kiterjesztett technikák bemutatására az együttes Dubrovay László 1998-ban megírt Boszorkánygalopp című tételét játszotta, a 21. század szerteágazó stílusirányzataira reflektálva pedig Tűzkő Csaba Kopanitsa alla rondo tételét a Balkán szonátából.
Az előadást Eric Ewazen Colchester Fantasy című műve zárta, melyet maga a szerző vezetett be és elemzett, egymás mellé állítva a magyar és amerikai rézfúvós kamarazenét, aminek mindkét országban hatalmas repertoárja van. A kurzus elismerő visszhangot kapott a Juilliard oktatói és hallgatói részéről egyaránt.