Figyelemfelkeltő vagy ízléstelen a Concertgebouw kampánya?

Szerző:
- 2017. szeptember 1.
Concertgebouw, Amszterdam

Az elmúlt napokban komoly nemzetközi felháborodást keltett az amszterdami Concertgebouw fiatalokat célzó, új reklámkampányának egyik filmje. Különösen brit zenészek, zenekritikusok írták meg lapokban, blogokban véleményüket. A következmény: mára eltűnt a videó a YouTube-ról.

- hirdetés -

Mivel mutatni nem tudjuk, megpróbáljuk emlékezetből elmondani, a kisfilm tartalmát. Egy rövid szoknyás, magassarkú cipős nő áll, csak deréktól lefelé láthatjuk. Egy kéz egy porszívócsőszerű eszközzel fújja föl a szoknyát, a porszívó hangja után Bach Air című darabja hallható. A kampány kitalálóinak igaza van, így még tényleg nem képzeltük el a komolyzenét.

Az ügynökség a sorozat többi videója nem verte ki ennyire a biztosítékot, bár – maradjunk annyiban – a lángoló műanyag flamingótól eljutni A tűzmadárig, és egy Playboy-nyuszi-füles, konfettiesőben álló kutyát egy platformra hozni Az állatok farsangjával, a fűnyíróval letolt virágokból Diótörő releváns részletére asszociálni sajátos humort jelez.

A kampány még elérhető filmjei:

És egy pozitív példa arra, hogyan lehet a szokásostól eltérően felhívni a figyelmet a klasszikus zenére:

Tesztelje zenei ízlését!

(Via Slipped Disc)

Megosztás

Ajánlott

Bejegyzések

PROMÓCIÓ

VEB 2023

Hírlevél

Magazin lelőhelyek

Kattintson a térképre!

Hírlevél

Member of IMZ
ICMA logo
A nyomtatott Papageno magazin megjelenését támogatja:
NKA logo