Ismét díjat nyert a Wagner-napok megújult arculata

A Budapesti Wagner-napok az évad egyik legjobban várt eseménye a német mester rajongói számára, melyre a világ számos tájáról érkeznek Wagner zenedrámáinak szerelmesei. 2019-ben tizenegy nap alatt kétszer kerül színre a legendás Ring-tetralógia, így június 13-22. között ismét a Wagner-rajongók zarándokhelyévé változik a Müpa, azaz a „Duna-parti Bayreuth”.  A Budapesti Wagner-napok új arculata digitális megoldások és design kategóriában is díjat kapott néhány nappal ezelőtt a Hipnózis reklámversenyen, Wagner születésnapjára pedig igazi különlegességgel készül az intézmény.

A próbaidőszak kezdetét – és Richard Wagner születésnapját –exkluzív tartalmakkal ünnepli a Müpa: május 22-én egy napra ingyenesen hozzáférhetővé válik a ház saját kiadású felvétele, a Kovalik Balázs rendezésében színpadra álmodott A bolygó hollandi. A Müpa online felületén 24 órán keresztül előzetes regisztráció nélkül látható lesz a DVD-n is kiadott operafelvétel, melyet magyar felirattal élvezhetnek az érdeklődők ide kattintva.

A Budapesti Wagner-napok 2019-es és 2020-as programjairól bővebb információkat itt olvashat.

A 2015-ben bemutatott produkció merész, formabontó értelmezését nyújtja a kárhozatra ítélt hollandi és a fiatal lány, Senta szerelmének, így a Wagner zenéjével éppen csak ismerkedők mellett minden bizonnyal azoknak is tud újat mondani, akik jól ismerik a művet.

A Vince Könyvesboltban DVD-n is megvásárolható felvétel a Müpa által kiadott sorozat második darabja, a 2017-es A walkür  és a 2018-as A bolygó hollandi után a 2019-es Budapesti Wagner-napokon a nagy sikerű Tannhäuser előadást tarthatják majd kezükben DVD formátumban a nézők, a csomagolásban található kód segítségével pedig a Müpa online platformján HD minőségben élvezhetik az előadást akkor is, ha éppen nincsenek DVD lejátszójuk közelében.

Ide kapcsolódik:
Fischer Ádám a zeneművészet Prima Primissimája 2018-ban

Budapesti Wagner-napok tavaly bevezetett új arculatát nem először ismeri el a reklámszakma, most újabb díjakkal bővült a sor: digitális megoldások kategóriában ezüst, craft / design megoldások kategóriában aranyat ért a Kreatív által szervezett Hipnózis reklámversenyen május 16-án. Az izgalmas arculati elemek nem csak a Müpa felületein jelennek meg, de a látogatók júniustól digitális nyomással készült sál formájában is magukkal vihetik majd az élményt.

Ide kapcsolódik:
Aranyat ér a Budapesti Wagner-napok! - a rendezvény új arculatát díjazták

Az idei újítások és meglepetések sorából nem maradhat ki a gasztronómia sem, hiszen maga Wagner is nagy rajongója volt az élet örömeinek. A Budapesti Wagner-napok alatt debütáló limitált szériás kézműves sörök egyedi ízvilággal, a Wagner-napok arculatához illő külsővel, sorszámozott palackokban várják majd az ínyenceket. A tetralógia négy epizódjának karaktereihez illeszkedő sörökkel a közönség egyenként is megismerkedhet, hiszen a Müpa kóstolókkal is kedveskedik a nézőknek.