A German Design Award márkaidentitás kategóriájában lett győztes – arany minősítéssel – a Liszt Ferenc Kamarazenekar arculatát megújító Brand Bar.
A Német Formatervezési Tanács nemzetközi díját három fő kategóriában – kiváló termék-design, kiváló kommunikációs design és kiváló építészet – osztják ki. A 2022-es verseny kommunikációs design megoldásai között márkaidentitás alkategóriában versenyzett a Brand Bar ügynökség pályázata, amelyben a Liszt Ferenc Kamarazenekar új arculatát mutatták be.
„Nagy öröm számunkra, hogy a nemzetközi színtér egyik legkiemelkedőbb design versenyén ismerték el ezt újító, különleges arculatot, amely komoly csapatmunka eredményeként született meg zenészek és grafikusok szoros együttműködésében. Büszkék vagyunk rá, hogy egy ilyen volumenű projektben vehettünk részt, és hozzájárulhattunk a komolyzenei piac meghatározó szereplőjének márkaépítéséhez” – nyilatkozta Simon Attila, a Brand Bar kreatív igazgatója.
(Via Kreatív.hu)