A Business Superbrands díj annak az eredménynek szól, hogy a Papageno szűk öt év alatt a hazai kulturális élet meghatározó és magas minőséget képviselő márkájává vált.
A véleményformáló, heti közel 100 anyagával a kulturális élet egyik legfontosabb hazai fórumának számító portál és havi programmagazin szeptember 30-ra – névadójának születésnapjára, Mozart Varázsfuvolája bemutatójának 220. évfordulójára – időzítette megújulását is. A facelift mellett két új blog is indul a Papagenón: Kolesár Krisztián Tech-etség kötelez címmel a digitális kor újdonságait és lehetőségeit elemzi, a magyar-kanadai Sonus Alapítvány Focus on You blogja pedig a zenei menedzsment kérdéseivel foglalkozik.
„Esedékes volt már hozzányúlni az oldalhoz: a technikailag öt éve szinte változatlan honlap a funkciók és anyagok gyors gyarapodását, valamint a látogatószám megugrását is egyre nehezebben kezelte. A mostani facelift csak az első lépés egy merészebb fejlesztési tervben. Van egy erős víziónk arról, hogy mire van szüksége az olvasóknak-nézőknek és a kulturális szereplőknek a covid óta sokkal hangsúlyosabb digitális térben. A blogok pedig mindig is a Papageno különlegességei voltak: büszkék vagyunk bloggereinkre, és hogy a hírek mellett a belarusz irodalomtól a Várfok Galéria jubileumi sorozatán és Martos Gábor műtárgypiaci aktualitásokat bemutató írásain át Körner Tamás zenetörténeti értékű visszaemlékezéseiig számtalan időtálló témát és szerzőt találni nálunk” – nyilatkozta Zsoldos Dávid, a Papageno igazgatója.
A Papageno az elmúlt időszakban a koncert- és színházi közvetítések terén is fontos szereplővé vált: az utóbbi hónapokban a zürichi Anda Géza Zongoraversenyt, az ARTE hivatalos partnereként a Salzburgi Ünnepi Játékokat, a Filharmónia Magyarország és a Zeneakadémia partnereként pedig a nemzetközi Marton-énekverseny és a Liszt-zongoraverseny élő közvetítéseit is lehetett követni a Papagenón.