Nincs mese, a zenészeknek is megkerülhetetlen a közösségi média, annak minden platformján jelen kell lenni. De nem mindegy, hogyan!
1. Légy önmagad!
Őszintén, szerepjátszás nélkül. Ahogyan azt például Anna Nyetrebko csinálta karácsonykor.
2. Beszélgess a követőiddel!
Ne felejtsd el, hogy nem minden követőd szakértő, ezért érdemes beavatni őket egy darab történetébe, egy előadás elkészülésének folyamatába, vagy egy drága és olcsó vonót összehasonlító videót készíteni.
3. Légy türelmes!
A siker – és a magas követőszám – nem egyik napról a másikra ér utol. Rolando Villazón követőkben sehol nincs a fiatalok internetszenzációkhoz képest, csillaga azonban meglehetősen stabilan állónak tűnik.
Enjoy this first look at Rolando’s new production of Die Fledermaus at @deutsche_oper, featuring the feisty Eisensteins, Annette Dasch and Thomas Blondelle!
Photo Credit: Thomas Jauck pic.twitter.com/q2OLPb6Tk4
— Rolando Villazón (@RolandoVillazon) April 18, 2018
4. Olyan tartalmat posztolj, ami örömet szerez!
A kételyeket el kell felejteni, ha valami számodra örömteli, oszd meg bátran.
5. Nem kell tökéletesnek lenni!
A pillanatnak varázsa van, ezért érdemes próbákról, gyakorlásokról is felvételeket készíteni – amit a zenét még csak tanulók hasznosnak is találhatnak.
6. Légy különleges!
Vállald fel azt, hogy különbözöl, hallgass az ösztöneidre, ne akarj megfelelni – erre esküsznek a Facebook, az Instagram és a YouTube legnépszerűbb fiatal zenészei. Például ők.
(Via Classic FM)