A zenei képzettséggel és fesztiválszervezői háttérrel is rendelkező szakember megbízásáról a Kreatív számolt be.
A szakember a lapnak úgy fogalmazott, feladata a zenekar általános marketingjének koordinálása mellett a globális digitális jelenlét megteremtése lesz, mert a BFZ „Magyarország egyik első számú exportcikke”. A BFZ-nél eddig csak marketingmenedzseri poszt létezett, ezt Tihanyi Kinga töltötte be, de ő most távozik a zenekartól, és a pozíció is megszűnik.
Kolesár Krisztián a kinevezés kedvéért saját, VR-ral foglalkozó startupját, a 7Reality-t adta fel múlt decemberben. Előtte 8 évig saját digitális kreatívügynökségét, a Visionary 7-et vezette, és 2 évig a Greenroomnál dolgozott a MOL-on és nemzetközi ügyfeleken. Előtte 10 évig nemzetközi komolyzenei területen tevékenykedett, mint fesztiválvezető, turné- és koncertszervező. Ezt megelőzően zeneszerzést és művészeti menedzsmentet tanult – írja a lap.
Korábban hírt adtunk róla, hogy a zenekar ügyvezetője, Stefan Englert szeptember 1-jétől Németország egyik jelentős szimfonikus együttesének vezetését veszi át. Az ő utódját a Fesztiválzenekar egyelőre még keresi.
(Via kreativ.hu)