Kulcsár Noémi koreográfus Dániel András meséi alapján készíti A kuflik és a nagy táncelőadást. A premier a Nemzeti Táncszínházban lesz.
Szerző: Papp Tímea
Szabó Györggyel, a Trafó menedzser-igazgatójával, az Eck Imre-díj idei kitüntetettjével beszélgettünk a szcénát érintő változásokról.
Cserepes Gyula és Egyed Bea Late Night Show-ja március 3-án ismét látható a MU Színházban, ebből az alkalomból beszélgettünk az alkotó-előadókkal.
Szendy Szilvi szubrettként az egész világon etalonnak számít, énekesi és akrobatikus képességeit öt kontinensen ismerik és elismerik. A Nagymező utcában a Csárdáskirálynő Stázijaként és a Marica grófnő Lizájaként láthatjuk.
A hisztérika, Bodor Panna „mentális egészség coming outja” bátor és komoly vállalás: a mentális betegségek stigmatizációja ellen a színház sajátos eszközeivel tenni kívánó produkció.
Valószínűleg kevés közös témája lenne a Nine Liliane La Fleurjének és a Hegedűs a háztetőn Goldéjának, Szulák Andrea színészként azonban mindkettejük karakteréhez és világához megtalálta a kulcsot.
A Kereki című előadásról a rendezőként ezzel az előadással debütáló Georgita Máté Dezsővel és írótársával, Zsigó Annával beszélgettünk.
Az Operettszínház következő (ős)bemutatójában, a Veszedelmes viszonyokban Volanges-néként lép színpadra Janza Kata, akivel az idei évad új szerepeiről beszélgettünk.
Vilmányi Benettet és Kemény Lilit kérdeztük az 1 V 1 – zenés standupról, ami nem csupán színlapja és ajánlója szerint őszinte és szórakoztató előadás. A valóságban is az.
A Kár, hogy rák-ban Lengyel Anna saját rákbetegségét tematizálta. A PanoDráma előadásáról Bartsch Katával beszélgettünk.