Lalátka Olga számára fokozatosan vált hivatássá a rendezvényszervezés. Az Operaházba 2022 elején több, mint tíz éves tapasztalattal érkezett, de egészen új világba csöppent. A sokrétű Head of Event pozícióról kérdeztük.
Szerző: Papp Tímea
A Magyar Állami Operaház Príma Donnák sorozatának estjei valóban ünnepiek: amellett, hogy nemzetközi hírű énekesnőink kedves és fontos szerepeikből válogatnak, számukra meghatározó, különleges vendégeket hívnak, és még legszemélyesebb gondolataikat is megosztják a közönséggel.
Tokody Ilona és Komlósi Ildikó – két korszakos jelentőségű művész, akik, komoly nemzetközi karriert értek el.
A csengő rendezője, Toronykőy Attila jól ismeri az ifjúsági közönséget, pontosan tudja, mire érdemes fókuszálni, hogy felkeltse az érdeklődésüket.
Lázár Eszter mozgástervező és egyedi lámpák formatervezője vallja, hogy a több művészeti ágban történő alkotómunka ugyanabból a magból táplálkozik.
2 M – 2 D, azaz Mária főhadnagy és Monte Cristo grófja, illetve Draskóczy Ádám és Edmond Dantès. Dolhai Attilával, a Budapesti Operettszínház művészével a nagy sikerrel bemutatott operett és a májusban közönség elé kerülő musical kapcsán beszélgettünk.
A fodrásztár amellett, hogy a művészek átlényegülésében fontos helyszín, az igazán bizalmi viszony tere egy színházban.
A János vitéz 1931-es operaházi bemutatója óta gyakorlatilag folyamatosan szerepelt az intézmény repertoárján.
Komfortzónákról, a szubrettek szabadságáról, a gálák izgalmáról és természetesen a következő feladatról, a Mária főhadnagy Pannijáról is beszélgettünk Bojtos Lucával.
A Budapesti Operettszínház karigazgatóját, Szabó Mónikát sokrétű munkájáról kérdeztük, és arról, milyen szempontok számítanak egy színházi énekkari tag kiválasztásában.