A Magyar Állami Operaház Príma Donnák sorozatának estjei valóban ünnepiek: amellett, hogy nemzetközi hírű énekesnőink kedves és fontos szerepeikből válogatnak, számukra meghatározó, különleges vendégeket hívnak, és még legszemélyesebb gondolataikat is megosztják a közönséggel.
Szerző: Papp Tímea
Tokody Ilona és Komlósi Ildikó – két korszakos jelentőségű művész, akik, komoly nemzetközi karriert értek el.
A csengő rendezője, Toronykőy Attila jól ismeri az ifjúsági közönséget, pontosan tudja, mire érdemes fókuszálni, hogy felkeltse az érdeklődésüket.
Lázár Eszter mozgástervező és egyedi lámpák formatervezője vallja, hogy a több művészeti ágban történő alkotómunka ugyanabból a magból táplálkozik.
2 M – 2 D, azaz Mária főhadnagy és Monte Cristo grófja, illetve Draskóczy Ádám és Edmond Dantès. Dolhai Attilával, a Budapesti Operettszínház művészével a nagy sikerrel bemutatott operett és a májusban közönség elé kerülő musical kapcsán beszélgettünk.
A fodrásztár amellett, hogy a művészek átlényegülésében fontos helyszín, az igazán bizalmi viszony tere egy színházban.
A János vitéz 1931-es operaházi bemutatója óta gyakorlatilag folyamatosan szerepelt az intézmény repertoárján.
Komfortzónákról, a szubrettek szabadságáról, a gálák izgalmáról és természetesen a következő feladatról, a Mária főhadnagy Pannijáról is beszélgettünk Bojtos Lucával.
A Budapesti Operettszínház karigazgatóját, Szabó Mónikát sokrétű munkájáról kérdeztük, és arról, milyen szempontok számítanak egy színházi énekkari tag kiválasztásában.
Dénes Viktor, az Operettszínház táncos komikusa azt válaszolja, úgy érzi, még az út elején tart, de reméli, lesz lehetősége arra, hogy megismertesse magát a közönséggel. A Mária főhadnagy márciusi premierje erre remek alkalomnak kínálkozik.