Orgona és ütőhangszerek – meglehetősen szokatlan párosítást kínál a szellemes módon Organized Rhythmnek elnevezett duó (egyszerre alkotva befejezett melléknévi igenevet az orgona szóból, valamint utalva a ritmus, a hangzás szervezettségére is), amelyről fellépései után kizárólag szuperlatívuszokban nyilatkoznak a kritikák.
A cikk eredetileg a Müpa Magazinban jelent meg.
„Nemcsak izgalmas kétórás zenei kaland, de egyben megdöbbentő bepillantás abba, mitől lesz egy élő előadás jó, és hogy ezek az élő előadások miért fontosak számunkra” – olvasható egy recenzióban, míg mások a „lélegzetelállító program”, az „abszolút hihetetlen” és hasonló jelzős szerkezetekkel illetik az angol orgonista, Clive Driskill-Smith és az amerikai ütőhangszeres, Joseph Gramley formabontó kettősét, amellyel főleg átiratokat, valamint kifejezetten számukra írt kortárs kompozíciókat tudnak megszólaltatni.
A Müpában hallható május 7-i koncerten mindkettőre lesz példa: a legrégebbi, eredetileg is erre a hangszerösszeállításra készült darab a koncerten 1973-as, eredetileg Pierre Cochereau, a Notre Dame egykori orgonistájának improvizációja alapján született mű, az amerikai William Susman pedig 2017-ben írt a duó számára egy izgalmas darabot.
Műsoruk legnépszerűbb pontja azonban Gustav Holst Bolygók című szvitje tételeinek átirata, amelyről a The Diapason magazin már 2013-ban azt írta, hogy „felrobbantották vele a házat”.
Töretlen sikerrel turnéznak Copland- és Saint-Saëns-átirataikkal is, főleg Amerika-szerte, de Európa nagy hangversenytermeinek is gyakori vendége a negyvenes éveiben járó két művész. Clive Driskill-Smitht, aki kivételes helyzetben lehet, hogy egyszerűen és szinte szerénytelenül az „organist.org.uk” weblap címet birtokolhatja, korábban mint „az új generáció sztárját” üdvözölték a kritikák, főleg „lángoló technikája” és „hihetetlen virtuozitása” miatt: 2002-ben robbant be a zenei köztudatba a Calgary Nemzetközi Orgonaverseny győzteseként, azóta pedig bejárta Észak-Amerika, Ázsia, Ausztrália és Európa legfontosabb koncerttermeit, előadásaival és lemezeivel egyaránt zajos sikert aratva.
A londoni Királyi Zeneakadémia tanára, valamint az oxfordi Christ Church orgonistája főleg Észak-Amerikában lép fel gyakran az ütős Joseph Gramley-vel, aki jelenleg a Michigani Egyetem professzora, a Yo-Yo Ma által életre hívott Silk Road Ensemble alapító tagja – és akinek játékáról a híres karmester és zongoraművész, Christoph Eschenbach nyilatkozta azt, hogy „óriási életerő, karakter és kifinomultság” rejlik benne.