Angol nyelvű, kétnapos zenei menedzsment workshopot rendez a Zeneakadémia Become who you are – A practical branding guide to your personality and musicianship címmel 2020. február 27-28. között.
Miért lényeges, hogy előadóművészként saját márkát építs fel? Mennyiben segíti az ismertté válást és sikerességet, ha egy markáns márka segítségével ki tudsz tűnni a komolyzene világában? Ezekre és számos más kérdésre ad választ a következő zenei menedzsment workshop a Zeneakadémián 2020. február 27-28-án, amely a komolyzenei márkaépítésről szól két nemzetközileg kiemelkedő szakember részvételével.
Marc van der Heijde, a holland Green Room Creatives komolyzenei ügynökség vezetője és Böröcz Balázs a nemzetközi komolyzenei piacon igen keresett magyar fotó-, videó- és vizuális művész és a Pilvax Studios alapítója, együtt vezetik be a résztvevőket a márkaépítés gyakorlati módszereibe.
A workshop ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Bővebb információk itt érhetők el.
A workshop két napja során stratégiát, eszközöket és módszereket kínál, hogyan építheted fel énmárkádat tehetségedre és személyiségedre alapozva úgy, hogy azzal felhívd a komolyzenei piac szereplőinek figyelmét és ezáltal ismertséged növekedjen. Ötleteket ad, hogyan és milyen fórumokon érdemes megjelenni online és offline felületeken. Végül Böröcz Balázs fotó- és filmművész ad gyakorlati tippeket, hogyan érdemes egy fotográfussal együtt dolgozni, mi alapján érdemes szakembert választani, és miért lényeges, hogy rendszeresen készüljenek a művészekről fényképek. Előadásokon és csoportmunkán kívül lehetőség van egyéni konzultációra is a workshopvezetőkkel.