Főleg hogy improvizáció ami agyműködésnek egy nyilvánulása meg, hiába a tökéletes virtuozitás, ha hiányzik a tekervény.
Szomorú vasárnap
Van egy mániám: ha valami nagyon megtetszik, akkor abból sok kell. Így esett meg velem, hogy észrevétlenül rengeteg feldolgozásban gyűlt össze a gépemen a Szomorú vasárnap című Seress Rezső-dal. Nagyjából három-három és fél órányi melankólia – gondoltam én; a végén majd még valami baj lesz. Nem lett. Sőt!
Ej, de jó lenne arról számolni be, hogy minő frankóság jut mára Szomorún, ám csupán a szokványos fintorgós betűvetés marad Margarita Tsoukarelas verziója nyomán.
Ma nem a szomorú vasárnapot kapod kedves olvasó, de még csak a rendkívül magas labdát sem fogom leütni, se nem megyünk kegyeletkattintósba, sokkal inkább a fúziós elégjóba kalauzolt hettyegés lesz a fókuszban.
Egészen hihetetlen, miféle Szomorú kultusz uralkod Vietnámban.
Egészen furcsa trend is terjed az internetben, főleg mióta saját videómegosztó-csatornák létrehozása is lehet nonalkotó nehányak számára bevételforrásnak is tekinthető.
Ezen a héten a tehetségkutatók terméséből választott Seress Rezső Szomorú vasárnapjának feldolgozásai után kutató szerzőnk.
Ma is amolyan nagyon jazzesre vett, lassú, nagyonmegélni-kívánt-Szomorú-érzéses verzió kattintódhat.
Szerzőnk ezen a héten a norvég Juliana Venter Szomorú vasárnap verzióját kínálja fel a Seres Rezső művét feldolgozó gyűjteményünkbe.
A magát blúzos pszichedelikus lélekként aposztrofált művészetkészítőként fellépő mai Szomorúkeltő banda, hangélként Frankie Formant frontvonalba küldő Cairo Moontól szóló vasárnap van.
Újabb példa a farsangzenére: kosztümhang és maskarazene, ám mai verziónknak jól áll a dal karneváloztatása.