Ismeretlen vírus söpör át a világon. Rengeteg a halott, ellenszer nincs, a hatalom szigorú kijárási tilalommal, korlátozásokkal próbálja megfékezni. Öt ember öt okból mégis útra kel, és a bezárt Fészek Klub Kupolatermében futnak össze, itt próbálják titokban meghúzni magukat.
Egy dologban értenek egyet: ez a vírus nem véletlenül szabadult rá a világra. A kényszerű együttélés hónapjai alatt lassanként megvilágosodnak: minden a helyére kerül, és összeáll a nagy kép. Világossá válik, mi köze Artúrnak a plejádiaiakhoz, Bilgécnek a komodói sárkányokhoz, és miért fehér a fény akkor is, ha Magyarország nem létezik.
Így szól a Karaván Munkacsoport Jobb félni – avagy Egység, Kétség, Háromság című előadásának ajánlója, amelyet a FÉSZEK Művészklub Kupolatermében játszanak. Ha hiszünk a hely szellemében, komoly jövő várhat a produkcióra, hiszen 2003-ban itt mutatta be a Krétakör Színház Sirájt, amiről nem túlzás azt állítani, hogy a legendává, (nemcsak) a 21. századi magyar színháztörténet jelentős előadásává vált…
A Karaván Munkacsoport fiatal színészek szabadcsapata, olyan művészeké, akik két éve végeztek a Színház- és Filmművészeti Egyetemen Zsámbéki Gábor és Fullajtár Andrea osztályában. Ballér Bianka azóta a székesfehérvári Vörösmarty Színház, Vizi Dávid pedig a Katona József Színház tagja.
Lestyán Attila és Martinkovics Máté kőszínházban, a Katona József Színházban, illetve a nyíregyházi Móricz Zsigmond Színházban kezdték a pályát, ezt követően választották a szabadúszást, és jelenleg is több független előadásban láthatók a TÁP Színháztól a FAQ Társulaton át Narratíváig, míg Messaoudi Emina kezdettől a független szcéna olyan alkotóközösségeivel dolgozik, mint a KV Társulat, a FAQ Társulat vagy a Scallabouche Színház.
Az előadás rendezője Kovács Dániel Ambrus, aki az utóbbi években színre vitt monodrámát Marie Curie-ről, készített a felelősségvállalásról szóló részvételi színházi előadást Lady Lear címmel, míg a Benne vagy, amelyben íróként is közreműködött, a hétköznapi korrupcióról ad látleletet.