A zenekar teljes megújulását támogató kommunikációs kampány nyerte el az IPRA Golden World Awards Reputációs és Brandmenedzsment kategória díját – számolt be a sikerről a Liszt Ferenc Kamarazenekar a Facebook-oldalán!
A Golden Awards a Nemzetközi Public Relations Szövetség, azaz az IPRA versenye, amelynek eredményhirdetésére július 29-én került sor. A Nemzetközi Public Relations Szövetség szakmai zsűrije rekordszámú nevezésből választotta ki a 37 kategória legjobbjait.
2021-ben a FleishmanHillard Café pályázata, amelyben a Liszt Ferenc Kamarazenekar rebranding-kampányát mutatták be részletesen, reputáció -és márkamenedzsment kategóriában nyert a nemzetközi zsűri értékelése szerint. Az 1990 óta minden évben megtartott verseny a kommunikációs szakemberek kimagasló eredményeit ünnepli.
Idén erős volt a magyar jelenlét az elismerés shortlistjein, végül nyolc hazai pályázat nyert díjat. Az IPRA idei mezőnyében ilyen elismerést összesen 93 pályázat kapott – számolt be a Kreatív.
Az IPRA zsűrije díjazta az Esterházy Magyarország Alapítvány: Estöri Kreatív Történelmi Versenyét, a Heineken Hungária: 100% magyar komló: a hazai komlótermesztés újraélesztése című kampányát, és a Magyar Telekom: #Digitálisegészség az idősekért című munkáját is. Nyert a Szerencsejáték Zrt. Digilottó pályázata és a Budapest Airport megbízásból végzett reputációmenedzsment is, ahogy a Telekomnak a nagyik digitalizációját segítő programja. Elismerték a Pécsi Tudományegyetem digitális beiratkozást segítő kampányát is.