Az e-kereskedelem felpörgésével az adásvételek egyre jelentősebb része az online térben bonyolódik, rengeteg webáruház létesült, így a szereplőknek ki kell tudni tűnni a tömegből a siker érdekében, aminek a vásárlók felé a legszembeötlőbb módja a dizájn.
A weboldal kinézete hatással van a vásárlókra, és bár a trendek folyamatosan változnak, bizonyos szinten állandónak, a kereskedőre jellemzően egyedinek, könnyen megjegyezhetőnek kell lennie. De hogyan tehetünk szert egy dizájnos és jól működő webáruházra?
Többféle lehetőség közül választhatunk, egy tőkeszegény kezdő vállalkozás számára a költséghatékony webáruház bérlés jelentheti a járható utat. A legnagyobb előnye, hogy vállalható havi díjért cserébe az üzemeltetéshez szükséges rengetegféle funkciót és integrációt tartalmaz, professzionális támogatást és megjelenést nyújt.
Tudj meg többet az Unas webáruház rendszerről, illetve arról, milyen lehetőségeid vannak, ha egyedi arculatot szeretnél!
A webáruház megléte alap
Az emberek manapság egyre inkább szeretnek az otthonuk kényelméből vásárolni, ezért a webáruházak egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a kereskedelemből. Más stratégiára van azonban szükség egyedi termékek esetében és más olyan termékek esetén, amelyeket rengetegen értékesítenek. Ez esetben nem elég csupán jelen lenni, ki kell tűnni a versenytársak közül. Az ár kardinális tényező lehet, de nem az egyetlen, a potenciális vásárlók a felhasználói élmény, az oldal használhatósága alapján döntenek. Éppen ezért fontos, hogy olyan online platformot hozzunk létre, amely az értékesítést leginkább támogatni tudja.
Többféle megoldás közül választhatunk, a webáruház kialakítását bízhatjuk webdesigner-webfejlesztő csapatra, építhetjük magunk vagy szakember segítségével valamelyik népszerű CMS rendszerre támaszkodva, illetve szavazhatunk a bérelhető webáruházakra. Minél egyedibb kinézetet, minél több funkciót szeretnénk, annál mélyebben kell a zsebünkbe nyúlni, az utóbbi esetet kivéve.
Ragadd meg a látogatók figyelmét!
Az első benyomás nemcsak az emberi kapcsolatainkban fontos, hanem az üzleti életben is. A webáruházban történő vásárláskor a látogatók először a dizájnnal szembesülnek, ez az, ami megragadja a figyelmet, hatással van arra, hogy a célközönség hogyan értékeli a márkát.
Azonban az esztétikus megjelenés nem elegendő, fontos, hogy a lehető legnagyobb felhasználói élmény társuljon hozzá a keresőoptimalizálás révén, ami nem mellesleg a keresőrobotok számára is láthatóvá teszi az oldalt.
Egyedi megjelenés
Bár az egyedi fejlesztésű és a tartalomkezelő rendszerekkel létrehozott webáruházak az igények szerint szabadabban alakíthatók, a bérelhető webshopokban is számtalan lehetőség van egyedire szabni mind a dizájnt, mind az oldal felépítését. Utóbbiak esetében a fejlesztések folyamatosak, és időről időre számos újítást tartalmaznak, hogy az így létrehozott webáruházak professzionális megjelenésük révén vonzóak és bizalomgerjesztők legyenek a felhasználók számára.