A résztvevők a szakmai tudás mellett értékes kapcsolatokat is szerezhetnek, valamint átfogó képet kapnak a komolyzenei piac működéséről. A képzés gyakorlati vizsgával zárul, a diákoknak egy koncertet kell megszervezniük.
A kurzus február 19-én indul, az órákat hétfőnként és szerdánként tartják 17-től 20 óráig. A tananyag érinti a komolyzenei és social média területét, a brandépítést és a szponzorációt, tartalmaz zenekari és művészmenedzsmentet, produkciós és turnészervezést, komolyzenei nevelést, de az import-export, a marketing és értékesítés valamint a pályázatírás világába is bevezeti a hallgatókat.
Egyhangú közönségsiker: véget ért az Ifjúsági Világkórus idei turnéja
A szakirányt Meczner Vera művészmenedzser vezeti, a tanárok között olyan sikeres szakembereket találunk, mint Egri Gábor, a Müpa értékesítési- és marketing igazgatója; Horváth Zsolt, a Pannon Filharmonikusok igazgatója, vagy Erdődy Orsolya, a Budapesti Fesztiválzenekar igazgatóhelyettese.